نمایش پست تنها
قدیمی 10-01-2014, 18:23   #1149
ali
مدیر بازنشسته
 
ali آواتار ها
 
تاریخ عضویت: May 2013
نوشته ها: 5,911
تشکر: 0
تشکر شده 10 بار در 10 ارسال
پیش فرض

کاهش کیفیت شبکه موسیقی PMC

بعد از قطع شدن شبکه PMC از ماهواره یاهست که در آن با پهنای باند فوق العاده 6 مگابیت پخش میشد، هم اکنون شبکه PMC در ماهواره هاتبرد با پهنای باند 3 مگابیت پخش می شود. متاسفانه پی ام سی چند روزی است شارپ بودن و وضوح تصویرش را از دست داده است! با وجود پهنای باند متوسط 3 مگابیت، تصاویر به شدت پیکسل پیکسل شده و غیر قابل دیدن می شوند!
لج و لج بازی شبکه های فارسی زبان با پروژه یاهست تا حدی شد که مافیای کمپانی آونگ در حال بازستانی حق پخش موزیک ویدئو های خود در شبکه های مختلف فارسی است تا فقط این حق پخش به PMC تعلق گیرد!

البته مطمئنا با وضعیت رو به بهبود ماهواره یاهست، این PMC ها و Nex1 ها هستند که سرشان به سنگ می خورد و مجبور می شوند در یاهست نیز پخش شوند ... !

عجولانه نباید قضاوت کرد، شاید برخوردی در ماهواره یاهست با آن ها صورت گرفته که از روی ایر رفتن در یاهست سر باز می زنند! چرا که PMC حدود 4 ماه در این ماهواره پخش شد و Nex1 نیز اعلام کرده بود که به یاهست خواهد پیوست و حتی فرکانس 11881 (فرکانس شبکه های جم) را نیز اعلام نمود. اما به یک باره همه چیز کنسل شد و کاسه کوزه شان به هم ریخت و Nex1 اعلام نمود به هیچ عنوان به ماهواره یاهست نخواهد پیوست!
__________________
عزیزان توجه کنند اکانت تست اراعه میگردد..
فروش اکانت های سیسیکم با بهترین کیفیت و بدون قطعی فول پکیج

سه ماهه:23هزار تومان+8روز رایگان
شش ماهه:35هزار تومان+15روز رایگان
یک ساله:70هزار تومان+2ماه رایگان
فروش اکانت های پر قدرت و تضمین شدهmgcamd:
شش ماهه:70هزار تومان
ali آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول