نمایش پست تنها
قدیمی 10-21-2014, 11:02   #1152
mehrabjan
کاربر سایت
 
mehrabjan آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Nov 2012
نوشته ها: 1,592
تشکر: 1
تشکر شده 21 بار در 21 ارسال
پیش فرض


‎AAA Music

‏‎Persian Talent Show‎‏



با درود فراوان خدمت علاقمندان به شرکت در دور دوم مسابقات استعداد یابی پارسی و ضمن عرض تشکر از پیگیری صمیمانه ی شما مبنی بر پر کردن فرم ثبت نام مسابقه ، بدین وسیله به اطلاع میرسانیم آخرین مهلت ثبت نام مسابقات استعداد یابی پارسی تا تاریخ مورخ بیست و دوم اکتبر ۲۰۱۴ مصادف با سی ام مهر ماه ۱۳۹۳ میباشد، لذا نسبت به ارسال دقیق اطلاعات و مدارک مورد نیاز که در ذیل آورده شده به آدرس ایمیل :shirin@persiantal...entshow.com ، اقدام نمائید.

۱ - تهیه و ارسال یک دقیقه فیلم از اجرای استعدادتان و چنانچه برای اجرای استعداد خود به ابزار آلات خاصی نیاز دارید ، به صورت شفاف و دقیق از این ابزار نام ببرید.

-۲ جهت ارسال کپی اصل مدارک شناسایی ( ترجیحاً اسکن رنگی ) ائم از کپی شناسنامه یا کارت ملی و کپی پاسپورت اقدام نمائید. ( کپی شناسنامه و کپی پاسپورت هر دو مورد نیاز است)

-۳ چنانچه فرد مستعد زیر ۱۵ سال تمام سن دارد ، جهت ارسال رضایت نامه کتبی والدین مستند به امضای آن ها به همراه کپی اصل مدارک شناسایی ایشان ( ترجیحاً اسکن رنگی )، اقدام نمائید.

نکته قابل توجه : از عزیزانی که قبلا برای ثبت نام و ارسال ویدئوی استعدادشان اقدام کرده اند، تقاضا داریم نسبت به ارسال مجدد اقدام ننموده و به همان یک بار اکتفا نمایند که اطلاعات شما محفوظ و مکفی میباشد.

پیشاپیش از اقدام فوری و دقیق شما نسبت به ارسال اطلاعات و مدارک مورد نیاز مذکور در بالا بدون هیچ کم و کاستی وبه صورت خوانا و ترجیحاً رنگی ، به ایمیل shirin@persiantalentshow.com، تا تاریخ مذکور سپاسگزاریم .

به امید درخشش استعدادهایتان

مدیر هماهنگی استعداد های دور دوم مسابقات استعداد یابی پارسی
mehrabjan آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول