نمایش پست تنها
قدیمی 08-09-2015, 00:13   #1168
rezafull
کاربر سایت
 
rezafull آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Aug 2012
نوشته ها: 2,079
تشکر: 15
تشکر شده 62 بار در 48 ارسال
پیش فرض

از شبکه کارتون گروه جم شروع می کنیم که گمان نمی کنم نیاز به معرفی آنچنانی داشته باشد.
شبکه ای که به معنای واقعی یک شبکه کامل برای کودکان٬نوجوانان و حتی بزرگسالان است.
پخش بهترین سریال های انیمیشن و کارتونی درکنار پخش بهترین عناوین انیمیشن های روز جهان و نظم بسیار دقیق این شبکه را همکنون در رتبه برترین شبکه کارتون و انیمیشن قرار داده است.

GEM JUNIOR /YAHSAT/11881/V/27500

اما شبکه ای که ماه ها توسط صدا و سیما وعده داده می شد ٬ به هیچ وجه نتوانست نظر کودکان ایران زمین را آنچنان که پیشبینی میشد جلب نماید و به هیچ وجه این شبکه از محبوبیت زیادی در بین کودکان ایرانی برخوردار نیست.
به هر حال شبکه پویا هرچند نظم خوب و بخش های متنوعی دارد اما پخش کارتون ها و انیمیشن های نه چندان جذاب باعث عدم محبوبیت زیاد این شبکه در بین کودکان ایرانی شده است.

IRIB POOYA/BADR/11881/H/27500

شبکه هدد فارسی یکی از شبکه هایی است که بدون شک می تواند رقیبی جدی برای شبکه قرآن و معارف سیما باشد اما به هرحال این شبکه نیز که جز اولین شبکه های کارتون فارسی( تقریبا هم زمان با پرشینتون ) به شمار می آید ٬ در ماهواره هاتبرد مشغول پخش گهگداری کارتون البته با هدف تقویت بنیان کودکان شیعه می باشد.

HODHOD FARSI/HOTBIRD/12558/V/27500

مدتی هست شبکه U TOON نیز به جمع شبکه های کارتون و انیمیشن فارسی زبان پیوسته است و تا الان تنها به پخش کارتون ها و انیمیشن های دوبله فارسی پرداخته است.
این شبکه را می توان یک شبکه پخش کارتون معمولی و البته مناسب برای کودکان به شمار آورد.
اگر زیرنویس تبلیغاتی این شبکه حذف گردد ٬ بدون شک نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان نیز به تمجید از این شبکه وادار خواهند شد.
به هر حال شبکه های ماهواره ای هزینه هایی دارند و باید این هزینه ها تأمین گردد و زیرنویس های تبلیغاتی نزد صاحبان تبلیغات بسیار محبوب است.

U TOON/YAHSAT/11958/V/27500

و اما جدیدترین عضو خانواده شبکه های مخصوص کودکان به زبان فارسی دومین شبکه گروه VIP یعنی VIP Cartoon می باشد که در این چند روزی که از عمر آن می گذرد ٬ توانسته است تا حدودی به قول معروف خودی نشان دهد و کیفیت نسبتا قابل قبول در کنار عدم پخش زیرنویس های تبلیغاتی و زمان نه چندان طولانی تبلیغات میان برنامه از نکات قوت این شبکه هستند.
پخش تیزر برنامه های آینده شبکه و همچنین ذکر نام انیمیشن در حال پخش و صدالبته انتشار لیست برنامه پخش روزانه از مواردی هستند که می توانند به بهتر شدن این شبکه کمک نمایند.
فقط مدیران این شبکه باید توجه داشته باشند که اگر می خواهند خوب بمانند به هیچ وجه نباید به سمت زیرنویس های تبلیغاتی و تبلیغات میان برنامه طولانی بروند.

VIP CARTOON/YAHSAT/11958/V/27500
rezafull آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول