نمایش پست تنها
قدیمی 08-09-2015, 00:14   #1171
rezafull
کاربر سایت
 
rezafull آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Aug 2012
نوشته ها: 2,079
تشکر: 15
تشکر شده 62 بار در 48 ارسال
پیش فرض

ساعات پخش سریال های شبکه ریور و روبیکس از مجموعه شبکه های گروه رسانه ای جم از شنبه 17 مرداد تغییر خواهد کرد. که این تغییرات سروصدای زیادی را در میان مخاطبان این دو شبکه ایجاد کرده است.


مطابق این تغییرات دو سریال جدید “شوبات” و “حکایت کهنه” هر دو در به صورت همزمان! در ساعت 20 و به ترتیب در شبکه های ریور و روبیکس پخش خواهند شد.




همچنین سریال جدید “شوبات” علاوه بر شبکه ریور ؛ در شبکه روبیکس نیز در ساعت 23 پخش خواهد شد!

به این ترتیب سریال جدید “شوبات” در دو شبکه ریور و روبیکس به صورت همزمان پخش خواهد شد که در نتیجه این سریال 8 ساعت در شبانه روز پخش خواهد شد، که این می تواند رکوردی در پخش یک سریال و تکرار آن در شبانه روز در تاریخ تلویزیون های جهان ثبت کند!



اما این آشفتگی به همین جا نیز ختم نمی شود!


در این زمان بندی جدید پخش سریال های این دو شبکه ساعات پخش دو سریال پر بیننده “برگ ریزان” شبکه روبیکس و “ماندگار” شبکه ریور نیز تغییر کرده است!


به این ترتیب بینندگان سریال پربیننده و محبوب “برگ ریزان” شبکه روبیکس پس از تماشای 220 قسمت از این سریال در ساعت 22 از این به بعد باید این سریال را در ساعت 19 از این شبکه تماشا کنند!



و بینندگان سریال “ماندگار” شبکه ریور پس از تماشای 107 قسمت از این سریال در ساعت 20 باید این سریال را از این به بعد در ساعت 19 تماشا کنند!

بدیهی است با تغییر ساعت پخش اصلی این دو سریال ، ساعات پخش تکرارشان نیز از این به بعد تغییر خواهد کرد! این دو سریال در ساعات 01 بامداد 07 صبح و 01 بعد از ظهر بازپخش خواهند شد!


بنابراین بینندگانی که دو سریال “برگ ریزان” و “ماندگار” را همزمان با هم دنبال می کردند (اگر هم توانایی تماشای سریال در ساعات 19 (ساعت پخش جدیداین دو سریال) داشته باشند!) فقط امکان دنبال کردن یکی از این سریال ها در ساعت اصلی پخش خواهند داشت و مجبور خواهد بود سریال دیگری را در ساعت بازپخشش دنبال کنند!!! که با توجه به نا مناسب بودن ساعت های باز پخش این دو سریال این کار نیز تا حدودی نا ممکن خواهد بود!!!



از دیگر تغییرات مهم برنامه زمان بندی پخش سریال های گروه رسانه ای جم ، پخش پربیننده ترین و محبوب ترین سریال حال حاضر شبکه ریور و شبکه روبیکس در شبکه مقابل است!


به این صورت که در حالی که شنبه شبکه ریور 65مین قسمت سریال “لطیفه” را پخش می کند ؛ شبکه روبیکس این سریال را از همین شنبه از قسمت نخست در ساعت 00 بامداد پخش خواهد کرد!

و همچنین در حالی که سریال “برگ ریزان” قسمت 221م خودش را بر روی آنتن شبکه روبیکس در ساعت 19 خواهد آورد؛ این سریال در ساعت 21 از شبکه ریور از قسمت نخست پخش خواهد شد!!!

از دیگر تغییرات این زمان بندی جدید می توان به :


اضافه شدن دو سریال “روزی و روزگاری” و “عقاب سرخ” به ترتیب در ساعت 23 و 00 بامداد به “شبکه ریور”.
اضافه شدن سریال “الکاپو” در ساعت 22 به شبکه روبیکس.
قطع پخش 6 سریال “کارادایی” ، “برجیا” ، “رژ لب صورتی” ، “غم حجران” ، “گرند هتل” و “احمد” از شبکه ریور.
و حذف پخش 5 سریال “اسرار آکادمی دوشیزگان اشرافی” ، “پلیس های تازه کار” ، “عشق و جزا” ، “حریم سلطان” و “کارادائی” از شبه روبیکس اشاره کرد!!!

به هر حال این چنین آشفتگی در برنامه ریزی پخش برنامه های تلویزیونی خصوصن سریال از گروه رسانه ای جم ، که هم اکنون می توان آن را موفق ترین گروه رسانه ای پارسی زبان خواند ، بسیار بسیار فاجعه بار است!

تغییر ساعت پخش دو سریال پس از گذشت 220 و 107 قسمت از آن دو سریال و قطع ناگهانی پخش 11 سریال (هرچند که بیننده کمی داشته باشند یا پیش از آن بار ها پخش شده باشند) ؛ بسیار بسیار حرکت ناپسندی است که می تواند موجب بی اعتمادی و نارضایتی بینندگان را حاصل شود.

به هر حال امیدواریم در ادامه با مدیریتی بهتر شاهد این چنین مسائل نباشیم و یا حداقل با اضافه شدن شبکه جم سریز شاهد پخش سریال “شوبات” در 12 ساعت از شبانه روز نباشیم!
rezafull آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول