نمایش پست تنها
قدیمی 09-04-2016, 13:18   #1208
rezafull
کاربر سایت
 
rezafull آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Aug 2012
نوشته ها: 2,079
تشکر: 15
تشکر شده 62 بار در 48 ارسال
پیش فرض

کمپانی Discovery Communications با همکاری کمپانی BHS Media و با استفاده از برند کمپانی Discovery یک شبکه فارسی زبان را در خاورمیانه راه اندازی می کند. قرار است شبکه این کمپانی که یک شبکه لایف استایل یا شیوه های زندگی می باشد با نام Home & Health Farsi در دو ماهواره Eutelsat Hotbird و در ماهواره Eutelsat 7A/7B راه اندازی شود . شبکه “خانه و بهداشت فارسی “Home & Health Farsi ” که به زنان خانه دار اختصاص خواهد داشت از ماه سپتامبر بر روی ایر می رود . قرار است طیف بزرگی از محتوای برنامه های تخصصی Discovery مانند برنامه های آشپزی و مسافرت , مد و خانه های بین المللی و شیوه های زندگی و صتایع دستی و … در دسترس بینندگان جامعه پارسی زبان قرار گیرد .
کمپانی Discovery communictuons اهلام کرده است به لطف کمپانی های BHS و کمپانی ماهواره ای Eutelsat شبکه خانه و بهداشت فارسی برای جامعه محروم فارسی زبان برای پاسه گویی به نیازهای جامع ایرانیان و سایر کشورهای فارسی زبان به صورت مجانی در دسترس خواهد بود تا در منطقه خاورمیانه این کمپانی جایگاه خود را مستحکم تر از قبل کرده باشد .
مدیر پلت فرم BHS Media حمید رحمانی اعلم کرده است این کمپانی با همکاری Discovery می تواند یک شبکه تخصصی با ترکیب برنامه های محلی در سطح جهانی و همچنین برنامه های بین المللی که می تواند سبک جدیدی از برنامه های سرگرم کننده را برای فارسی زبانان به ارمغان بیاورد .
rezafull آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول