نمایش پست تنها
قدیمی 09-07-2016, 00:19   #1226
rezafull
کاربر سایت
 
rezafull آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Aug 2012
نوشته ها: 2,079
تشکر: 15
تشکر شده 62 بار در 48 ارسال
پیش فرض


از زمان شکل گیری شبکه های جدید و ماهواره یاهست، شبکه های قدیمی زیادی یکی پس از دیگری از ماهواره قطع شدند. شبکه هایی که زمانی طرفداران زیادی داشتند. اما متاسفانه دوام نیاوردند.

اما طبق این خبر، به صورت اختصاصی خدمتتان اعلام می کنیم که بخش اعظمی از این شبکه ها با ظاهری مدرن تر و کیفیتی بالا تر و محتوایی بسیار بهتر از قبل در راه ماهواره هاتبرد و یوتلست می باشند.

برخی از این شبکه ها برای مدت کوتاهی در ماهواره یاهست روی آنتن رفتند، اما متاسفانه از تعداد زنگ های آگهی های خود و تعداد بینندگان کم خود در ماهواره کوچک یاهست رضایت نداشتند و از این ماهواره قطع شدند.

تا کنون حداقل 3 شبکه قدیمی با پهنای باند و کیفیتی مطلوب اعلام آمادگی کردند و قرار است در آینده ای بسیار نزدیک (تاریخی اعلام نمی کنیم) از طریق ماهواره هاتبرد و یوتلست قابل دریافت شوند.

این شبکه ها، علاوه بر برنامه های جدیدی که تدارک دیده اند، مطمئنا خاطرات خوش گذشته را باز هم به یادمان خواهند آورد.

لازم به ذکر است همانطور که گفتم به جز این شبکه ها، یک شبکه حرفه ای (در حد من و تو) از کشور "مالزی" به زبان فارسی در راه ماهواره هاتبرد و یوتلست می باشد. علاوه بر این یکی از شبکه های نیمه حرفه ای ماهواره یاهست نیز تا چند روز آینده در یوتلست و هاتبرد حضور خواهد داشت و همچنین شبکه Discovery فارسی (با پسوند h&h) تا حدود دو هفته دیگر به صورت انحصاری و اختصاصی در ماهواره هاتبرد و یوتلست قابل دریافت خواهد بود.

با این که شاهد حجم بالای روی آنتن رفتن شبکه های فارسی زبان در ماهواره های هاتبرد و یوتلست هستیم، متاسفانه روز به روز از تعداد شبکه ها و فرکانس های ماهواره یاهست کم تر می شود. به نظر بسیاری از منتقدان ماهواره یاهست پس از دوره اوج خود، هم اکنون به سرازیری رسیده است.
rezafull آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول