نمایش پست تنها
قدیمی 09-04-2016, 13:25   #1215
rezafull
کاربر سایت
 
rezafull آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Aug 2012
نوشته ها: 2,079
تشکر: 15
تشکر شده 62 بار در 48 ارسال
پیش فرض

آیا قربانی بعدی یاهست، شبکه های GEM خواهد بود؟

شبکه های جم را همه می شناسیم. می دانیم که شبکه های چند گانه جم، آبروی ماهواره یاهست هستند. شبکه هایی که چهار سال پیش در زمان المپیک 2012 لندن سر از خاک بیرون آوردند و یاهست را به وضعیت امروزیش رساندند.

اما یک خبر موثق و جالب را خدمتتان ارائه می دهم:

گروه رسانه ای جم، بیش از 6 ماه است که هزینه ایر تایم ماهواره یاهست را تحت هیچ شرایطی پرداخت نکرده است! بدین معنا که هزینه بیش از 70 مگابیت اجاره پهنای باند توسط جم به یاهست پرداخت نشده ... آن هم برای 6 ماه متوالی.

جالب تر این جاست که حقوق بیش از 300 نفر از کارمندان تلویزیون های جم، حدود 3 ماه است که پرداخت نشده. اگر سقف حقوق کارمندان را 1500 دلار در ماه در نظر بگیریم، این یعنی بیش از یک میلیون دلار در سه ماه گذشته !!! که مشخص می کند گروه رسانه ای جم هم وضعیت جالبی ندارد و احتمال قربانی بعدی قطع شدن از ماهواره یاهست خواهد بود !

البته ماهواره یاهست عادت دارد که باج فراوانی بدهد تا شبکه ها را روی آنتن نگه دارد! شبکه های زیادی مدت هاست یک دلار برای هزینه ایر تایم خود به ماهواره یاهست پرداخت نکرده اند و این شبکه های قارچی هستند که جور پرداخت هزینه را می کشند. شبکه هایی مانند ITN و طپش و حتی شبکه هایی مانند TV Persia مدت هاست که هزینه ایر تایم یاهست را یا پرداخت نکرده اند، یا بخش بسیار بسیار کوچکی از آن را پرداخت کرده اند.

ماهواره ای که هیچ گونه ثبات مشتری و فرکانسی ندارد، و هر ننه قمری از راه می رسد می تواند از قوانین من در آوردی و مسخره آن سو استفاده کند و پروایدر های این ماهواره را به بازی بگیرد، نمی توانم اوضاع بهتری از این داشته باشد.
rezafull آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول