نمایش پست تنها
قدیمی 09-04-2016, 13:26   #1216
rezafull
کاربر سایت
 
rezafull آواتار ها
 
تاریخ عضویت: Aug 2012
نوشته ها: 2,079
تشکر: 15
تشکر شده 62 بار در 48 ارسال
پیش فرض


شبکه PMC مجددا" در فرکانس 11900 افقی ماهواره یاه ست روی ایر رفت.

همانطور که خدمتتان عرض کردم ، تصویر PMC از یاهست قطع شد و هم اکنون تصویر این شبکه در یاهست از ماهواره هاتبرد دزدیده می شود!!!

به تاخیر تصویر در ماهواره یاهست نسبت به هاتبرد که تنها چند دقیقه است به وجود آمده دقت نمایید متوجه منظورم خواهید شد!!!

همان طور که گفتم ماهواره یاهست برای حفظ آبرویش دست به هر کاری می زند و حاضر است خودش هزینه PMC را بدهد و قطع PMC آبروی این ماهواره را بیش از این نبرد !!!

البته طبق اعلام PMC به ما مطمئنا این شبکه بعد از تبلیغ فرکانس جدیدش در ماهواره یاهست، به درخواست خود شبکه PMC از یاهست قطع خواهد شد و اگر قطع نشود شبکه PMC از ماهواره یاهست شکایت خواهد نمود.

این خبر به صورت صد در صد توسط ستلایت لست نیوز و با تماس های مکرری که از امروز صبح با مسئولین PMC و پروایدر ها داشته اعلام می شود و صد در صد موثق می باشد

نکته: به عمل دزدیدن تصویر توسط یک ماهواره از ماهواره دیگر "رله" یا "لوپ" می گویند و این اولین بار نیست که یاهست چنین کاری را انجام می دهد. قبلا این بلا را سر TV Persia و PMC Music و PMC Family و iFILM و iFILM English و BBC Persian و Family 1 و ... آورده است ! فقط متاسفانه حافظه مردم ما کم است و ...
خبر فوری: در تماسی با مدیریت تلویزیون PMC وضعیت صد در صد این شبکه در یاهست مشخص شد!

از این لحظه این شبکه تحت هیچ شرایطی بر روی ماهواره یاهست روی آنتن نخواهد رفت، و اگر از این لحظه تصویری از شبکه PMC در ماهواره یاهست دیده شود، به طور صد در صد دزدی بوده و از ماهواره هاتبرد یا یوتلست دزدیده شده است!

شبکه PMC به درخواست خودش تصویرش را از یاهست قطع کرده و تحت هیچ شرایطی قصد بازگشت به این ماهواره را ندارد.
rezafull آنلاین نیست.   پاسخ با نقل قول